העגלה שלי

סגור

מדיניות החזרות מוצרים

החזרות
המדיניות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 יום מאז הגעת החבילה שלך, לצערנו איננו יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו (אל תסיר תגים או תשטוף את הפריט). זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

מספר סוגים של מוצרים פטורים מהשבתם, פריטים שאינם ניתנים להחזרה:
כרטיסי ברכה
מוצרי תוכנה להורדה
פריטי בריאות וטיפול אישי

כדי להשלים את החזרתך אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

החזרים כספיים (אם בוצע)
לאחר שקבלת ההחזר שלך נבדק, אנו נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך על אישור ההחזר או דחייתך.
אם אתה מאושר, ההחזר שלך יעבור, וזיכוי יוחל אוטומטית בכרטיס האשראי שלך או בשיטת התשלום המקורית, תוך מספר מסוים של ימים.

החזרים מאוחרים או חסרים (אם רלוונטי)
אם טרם קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך.
ואז צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך, יתכן שייקח זמן עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
לאחר מכן צרו קשר עם הבנק שלכם. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום החזר.
אם עשית את כל זה ועדיין עדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, צור איתנו קשר בכתובת
support@gainsfactory.co.il .

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו באותו פריט, שלח לנו דוא"ל לכתובת
support@gainsfactory.co.il

משלוח

אתה תהיה אחראי לתשלום עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות המשלוח אינן ניתנות להחזרה. אם תקבל החזר כספי, עלות משלוח ההחזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי איפה אתה גר, הזמן שיחלוף עד שהמוצר שהוחלף להגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה שולח פריט מעל 50 ש״ח, עליך לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריו או לרכוש ביטוח משלוח. אנו לא מתחייבים שנקבל את הפריט שהוחזר.

לכל שאלה ובקשה נא לפנות אלינו בכתובת
support@gainsfactory.co.il

צור קשר